Argitalpen aipagarria

NOR NAIZ NI?

2016(e)ko martxoaren 16(a), asteazkena

PROIEKTUEN ETA TXOKOEN IKASKUNTZEN ALDERAKETA

Aurreko argitalpenetan bi ikaskuntza desberdin aurkeztu dizkizuet, hauek dauzkaten ezaugarriak hobeto barneratzeko Aingeruk ariketa bat proposatu zigun, hauen arteko berdintasun eta desberdintasunak azaltzea. Horretarako, taula bat egitea erabaki dut non irizpide batzuei jarraituz bakoitzaren ezaugarriak jarriko ditudan eta beste bi zutabe hauen berdintasun eta desberdintasunak adierazteko.
                         

 PROIEKTUAK
 TXOKOAK
 BERDINTASUN
 DESBERDINTASUN
IRAKASLEAREN PAPERA
 Gidaria eta behatzailea
 Laguntzailea, sustatzailea, behatzailea...
 Behatzailea eta umeari laguntza eskaini behar  dio
      
          
IKASLEAREN PAPERA
Sortzailea, aktiboki parte hartu, elkarlanean aritu...
 Autonomoa, sortzailea, aktiboa, parte hartzailea...
 Aktiboki parte hartu behar du eta sortzailea izan behar da.
Proiektuetan elkarlanean aritu behar da ezinbestean, txokoetan autonomoago.
TALDEKATZEA
 Talde bakarra, gelakide guztiak batera.
 Talde ugari, batzuetan irakasleak sorturikoak, bestetan libreki.

Proiektuetan gela guztia batera.

Txokoetan talde ugari.
JARDUERA
Bakarra da, irakasleak gidatutakoa eta aurretik zehaztutakoa.
Txoko bakoitzean jarduera ezberdin bat, umearen imajinazioaren araberakoak.

 Proiektuetan jarduera bakarra aurretik zehaztutakoa.

Txokoetan jarduera kopurua umeen imajinazioaren arabera.
DENBORA
Aurretik zehazturikoa, ariketaren araberakoa.
Normalean, mugagabea; ume bakoitzaren araberakoa.

Proiektuetan zehaztua.

Txokoetan mugagabea.
ESPAZIOA
Gela osoa erabiltzen da ariketa berdina egiteko.
 Gela txokoka banatzen da ariketa ezberdinak egiteko.

Proiektuak gela osoa

Txokoak gela eremuetan banatuta 
MATERIALA
Ariketarako espezifikoa
Txoko bakoitzerako zehatza
 Material konkretu baten erabilera.
 Proiektuetan berdina guztientzat.

Txokoetan bakoitzean ezberdina.


Espero dut taula hau ikusita hobeto bereiztea bi ikaskuntza hauen artean dauden desberdintasunak, baita berdintasunak ere.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina