Aurreko argitalpenetan bi ikaskuntza desberdin aurkeztu dizkizuet, hauek dauzkaten ezaugarriak hobeto barneratzeko Aingeruk ariketa bat proposatu zigun, hauen arteko berdintasun eta desberdintasunak azaltzea. Horretarako, taula bat egitea erabaki dut non irizpide batzuei jarraituz bakoitzaren ezaugarriak jarriko ditudan eta beste bi zutabe hauen berdintasun eta desberdintasunak adierazteko.
|
PROIEKTUAK
|
TXOKOAK
|
BERDINTASUN
|
DESBERDINTASUN
|
IRAKASLEAREN PAPERA
|
Gidaria eta behatzailea
|
Laguntzailea, sustatzailea, behatzailea...
|
Behatzailea eta umeari laguntza eskaini behar dio
|
|
IKASLEAREN PAPERA
|
Sortzailea, aktiboki parte hartu, elkarlanean aritu...
|
Autonomoa, sortzailea, aktiboa, parte hartzailea...
|
Aktiboki parte hartu behar du eta sortzailea izan behar da.
|
Proiektuetan elkarlanean aritu behar da ezinbestean, txokoetan autonomoago.
|
TALDEKATZEA
|
Talde bakarra, gelakide guztiak batera.
|
Talde ugari, batzuetan irakasleak sorturikoak, bestetan libreki.
|
|
Proiektuetan gela guztia batera.
Txokoetan talde ugari.
|
JARDUERA
|
Bakarra da, irakasleak gidatutakoa eta aurretik zehaztutakoa.
|
Txoko bakoitzean jarduera ezberdin bat, umearen imajinazioaren araberakoak.
|
|
Proiektuetan jarduera bakarra aurretik zehaztutakoa.
Txokoetan jarduera kopurua umeen imajinazioaren arabera.
|
DENBORA
|
Aurretik zehazturikoa, ariketaren araberakoa.
|
Normalean, mugagabea; ume bakoitzaren araberakoa.
|
|
Proiektuetan zehaztua.
Txokoetan mugagabea.
|
ESPAZIOA
|
Gela osoa erabiltzen da ariketa berdina egiteko.
|
Gela txokoka banatzen da ariketa ezberdinak egiteko.
|
|
Proiektuak gela osoa
Txokoak gela eremuetan banatuta
|
MATERIALA
|
Ariketarako espezifikoa
|
Txoko bakoitzerako zehatza
|
Material konkretu baten erabilera.
|
Proiektuetan berdina guztientzat.
Txokoetan bakoitzean ezberdina.
|
Espero dut taula hau ikusita hobeto bereiztea bi ikaskuntza hauen artean dauden desberdintasunak, baita berdintasunak ere.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina