Argitalpen aipagarria

NOR NAIZ NI?

2016(e)ko martxoaren 1(a), asteartea

CURRICULUMAREN ZEHAZTAPEN MAILAK

2016/02/19
Kaixo!
Gaur curriculumarekin jarraitzeko, otsailaren 19an landu genituen curriculumaren atalak azalduko dizkizuet.
Alde batetik, definizioa daukagu, aurreko sarreran aipatu nuen moduan, curriculuma ikasten dugun hori da.
Bestetik, curriculumak 4 mailatan banatzen diren zehaztapenak dauzka, eta hobeto azaltzeko taula baten bidez egingo dut.


                   MAILAK
Ezaugarriak
1.MAILA
         2.MAILA
3.MAILA
4.MAILA

Dokumentua
OINARRIZKO CURRICULUM DISEINUA (OCD) 
IKASTETXEKO PROIEKTU CURRICULARRA (IPC)
GELAKO PROGRAMAZIOA
BANAKAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRA (CEI)

Definizioa
Zer, noiz eta nola, ikasi, irakatsi, erakutsi eta ebaluatu zehazten duen dekretua da.
 Ikastetxe bakoitzaren baldintzak kontuan hartuta, Oinarrizko Curriculuma egiteko behar diren erabakiak hartu.
 Hezkuntzaren ziklo bakoitzean dauden unitate didaktikoen azalpena.
 Ohiko curriculumean oinarrituta, behar bereziak dituzten haurrentzako egiten diren egokitzapenak.

Izaera
Derrigorrezkoa eta normatiboa.
 Orokorra eta gidatzailea.
Didaktiko antolatzailea.
Planifikatzailea eta pertsonala.
 Didaktiko antolatzailea.
Arduraduna
Egilea
Gobernua:
- Zientzia eta Hezkuntza ministerioa (MEC)
-EAEko Hezkuntza sailak
 Ikastetxe bakoitzeko irakasle taldea (klaustroa)
 Irakasle taldea (ziklo edo maila bakoitzekoa)
 Gela bakoitzeko irakasle (tutorea) eta espezialistak.

Baldintzatzaileak
Hezkuntza sistemaren legeak ( LOMCE)
 Heziberri dekretua.
 Oinarrizko Curriculumaren  diseinua. 
Ikasgelako programazioa.
Gizabanakoen ezagutza.
Ikasgelako programazioa.
Bakoitzaren ezagutza.

Osagarriak
Xedeak, ikastetxearen antolamendua, ebaluazioa, metodologia, konpetentziak, helburuak eta edukiak.
 Helburak, metodologia, espazio eta denboraren antolaketa, materialak eta ebaluazioa.
Helburu zehatz eta espezifikoak, planifikazioa, denboralizazioa, ebaluazioa eta material antolaketa.
 Bi motatakoak daude: 
-Esanguratsuak (inklusioa, denboralizazioa, birmoldaketa.)
- Ez esanguratsuak: ( zikloko denboralizazioa, lehenespena eta sekuentziazioa)

Adibidea
LOMCE
http://www.hezkuntza.ejgv.
euskadi.eus/contenidos/informacion
/dia6/es_2027/adjuntos/97-03%20HAURHEZK.pdf
 Programazio didaktikoa (Edebe)
 Aniztasunaren trataerari erantzuteko plana.

































Kontzeptu hauek hobeto finkatzeko, bi testu irakurri genituen.

Lehenengoa"ELCURRICULUM OCULTO VISUAL: APRENDER A OBEDECER A TRAVÉS DE LA IMAGEN" Acaso eta Neurek idatzitakoa. Testu honetan arreta gehien deitu didana izan da kontzientziatzen saiatzen gaituela umeak batzuetan inkontzienteki ikasten dutenaz.

Bigarrenean, Jaume Sarramonarenean, aldiz, azpimarratuko nuke curriculumari buruz ematen digun informazioa; esaterako, definizioa, helburuak edota aurretik aipaturiko zehaztapen mailak.

Honeraino nire gaurko sarrera, espero dut zuen gustukoa izatea!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina